torsdag 12 mars 2009

Mamma Mia!

Tjo, jag ska snart åka iväg och dansa, men jag tänkte skriva lite först. Igår skulle jag och Emma (Michaels lillasyster) gå till UMO. Men det var stängt, så vi blev jättebesvikna. Och idag skulle jag och Angelica gå dit, men det var stängt idag också! Vi träffade Sally på vägen. Hon bor bredvid UMO, så vi tog sällskap. Imorrn har vi spanskaprov. Jag ska plugga riktigt hårt ikväll! Jag ska klippa mig imorrn också. Det ska bli roligt. Och sen på lördag drar vi ju till fjällen. Ååh, jag längtar jättemycket. Det ska bli kul att åka bil i 6-7 timmar. Jag tycker att det ska bli kul att dansa ikväll. På baletten gör vi nog det vanliga: Först kör vi lite styrketräning, och sen går vi upp ock kör på stången (tänk inte som jag tänker!) och sen stretchar vi i ungefär 10 minuter- en kvart. Sen på jazzen ska det bli kul. Vi ska göra en älvdans som lösnummer (och Michaels grupp ska jaga oss!) Och gissa vad vi ska göra för musikalnummer...Kom igen...Jag vet att du kan... ABBA/ Mamma Mia! Haha, det ska bli jätteroligt! Fast dom kanske inte har fått rätt musik än, för det hade dom inte fått förra gången. Ok, måste dra nu, ska äta. Krims Frida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ok, skriv snabbt, för jag är kissnödig :9