tisdag 10 februari 2009

Länge sen!

Hejsan! Nu har det gått en lååång tid sen jag skrev, men jag har varit upptagen. Gud, vad jag längtar till fredag! Vi ska ju till Romme med "skolan" då. Asså alla ska inte följa med, utan bara dom som har anmält sig till det. Jag har ett problem. "AHD" kortet? Till Lalala eller Popcorn? SHIIIT!!! Jag vet inte vad jag ska göra åt det! Jag tror att det blir till popcorn, men jag är inte riktigt säker. Men... Igår såg jag listan på vart alla på högstadiet skulle åka. Rommelistan var inte med, för alla som har anmält sig vet ju redan att dom ska med... Och Popcorn var inte med på någon lista! Tänk om!!! Man får väl hoppas. Aja, måste dra nu, päronen ska sova och jag ska bada. Tjing, tjong, vaniljstång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ok, skriv snabbt, för jag är kissnödig :9