onsdag 4 februari 2009

Tillbaka!

Tjo, nu har inte jag skrivit på så länge men nu gör jag ju det. Idag var jag i skolan, som vanligt. Vi hade spanska, och jag är på kapitel 9 nu. Imorrn har vi engelaka:0. Jag har inget emot det men det är bara sååå tråååkigt!!! Idag fick vi tillbaka våra redogörelser från kemiprovet "Materia". Jag säger inte vad jag fick...HAHA!!! Men iallafall, oj jag glömde! Vi har engelskaglosor till imorrn och jag har inte tränat så mycket! Jag går ju i den största engelskagruppen (vill inte skryta) men det betyder inte att jag kan allt. Jag är också människa. Aja, dethär med "spjut" vet jag inte riktigt hur det går med. Ibland går det bra, och ibland går det dåligt. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Å jag blir så sur!!! Ingenting funkar för mig just nu. Men jag får väl stå ut. Vad ska man göra liksom? Jag har ett bra liv, och lite problem får ju alla någon gång. Men nu måste jag rusa. Tjing, tjong, vaniljstång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ok, skriv snabbt, för jag är kissnödig :9