måndag 26 oktober 2009

Höstlov:)

Hejhej, ja, nu är det höstlov:) Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, men något roligt händer säkert;) Michael ska klippa sig idag! Han har faktiskt fått ganska långt hår nu:) Igår var jag på "Walking With Dinosaurs" på globen med mina kusiner, min mormor och min morbror. Gud va häftigt det var! Så himla coolt! Jag rekomenderar verkligen alla till att se den. Den var grym! Man/jag lärde sig/mig jättemycket också. Oj va krångligt jag skrev xD Menmen, ja, filmer och bilder från det kommer sen:) Emelie kanske kommer upp eller ner hit(vet inte hur hon åker xD) på onsdag och är här till fredag. Hon bor i Örebro, så vi träffas inte så mycket. Det ska bli jtteroligt om hon kommer iallafall:) Hon är min bästis, min lilla söta gullunge xD Men nu ska jag dra, skriver kanske sen. Kramar Frida:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ok, skriv snabbt, för jag är kissnödig :9