fredag 23 oktober 2009

Sjukling<3

Hejhej:) Igår sov Michael älskling över hos mig. Det var jätteroligt och vi hade det jättemysigt:) Men på morgonen när jag vaknade så kände jag att jag hade ont i magen och mådde illa. haha, nu låter det som att jag ska skriva att jag är gravid xD Nej, men så är det inte, men iallafall, idag i skolan är det vänskapsdag. Jag mådde illa lite fram och tillbaka under förmiddagen, men efter lunch så bröt jag ihop av att jag hade så ont, och min älsklig kom springande mot mig för att hjälpa mig. Jag satt ju liksom ner på marken och storgrät. Sen fick han hjälpa mig att gå, för det kunde jag inte göra själv, och sen bar han mig lite också, den lilla sötnosen. Men då mådde jag bara ännu mer illa, så han fick stötta mig istället. Pappa kom och hämtade mig och jag åkte hem. Men sen spydde jag! Och jag har ju dans idag, men jag ska nog åka in och kolla iallafall. Hare bra alla friska(och sjuka) Kramar Frida:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ok, skriv snabbt, för jag är kissnödig :9