onsdag 26 augusti 2009

Engelsk Stafford Shire

Hejhej. Asså jag orkar inte med det här längre. Jag mår skitdåligt av en anledning, och bara en. Jag får ingen hund. Allvarligt, vad fan ska jag göra? Jag kommer inte klara mig utan en hund. Det funkar inte. Det är ju i barndomen som man vill njuta och ha kul, och för mig går inte det utan en hund. Jag ser Engelska Staffors Shires varje dag nu för tiden! Och Pitbulls för den delen också! Men jag tror inte riktigt att allt det här beror på att pappa är allergisk, för det känns som att mina föräldrar bara inte vill ha en hund. Jag har sagt att jag kan ta hand om honom(vill ha en kille) själv, och gå ut med honom och allt. Och det skulle va så kul och roligt att springa runt och leka med honom. Snälla ge mig en hund! Jag gör nästan vad som helst! Om det är nån som läser det här som har hund så kan ni väl lämna en liten kommentar omhur det är att vara hundägare:) Kramar Frida:)

2 kommentarer:

  1. Men det låter ju perfekt för att eftersom du antagligen kommer flå hunden för att få tag i äkta päls som du skriver på rahlenfeldts blogg? ;) haha

    SvaraRadera

Ok, skriv snabbt, för jag är kissnödig :9