onsdag 5 augusti 2009

Ny design:)

Hejhej:) Nu har jag gjort en till ny design på/till min blogg, och jag tycker att den blev riktigt bra:) Idag var jag och Olivia i skärholmen och shoppade. Jag köpte en streetbaggytjocktröja (oj, vilket långt ord jag kom på xD) ett par svarta jeans, två nagellack, lösnaglar, ett mobiltelefonfodral och så gjorde jag och Olivia en varsin egen mugg på Panduro:) Haha, jag sa burk till henne när jag skulle köpa coca cola, och då sa hon det långsamt och började skratta xD Alltså, typ: haha, buurk, roligt, hahahahaha xD Ojojoj, ni fattar inte xD Haha, synd för er xD Men imorrn ska vi nog in till stan tror jag. Alltså jag och Olivia xD Men jag lägger in bilder från allt imorrn, och så skriver jag sen:) Stora kramar, Frida:9 (haha, ingen fattar min nya smiley :9)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ok, skriv snabbt, för jag är kissnödig :9