torsdag 13 augusti 2009

Ung08:)

Hejhej, nu är jag hemma från Ung08 för andra gången(ska dit imorrn också xD) Jag var där med Molls idag och ska dit med henne igen. Vi var inne från halv tolv till tre xD Det var skitkul:) Love Mollie;) Jag lägger upp bilder från det senare. Och juste!!!!! Igår skrev Micce att han och Richard skulle va på grönan idag, så dom är där nu:) Fan va kul om jag skulle träffa dom:) Haha, nu till en helt annan sak, men jag och Molls fick tatueringar på Donken idag, så vi är tatuerade över hela armarna xD Lägger in bilder på det me sen:) Så nu har jag Comviq på bröstet och armen, SL på halsen och Donken/Grönan tatueringar över hela armen xD Och sen fick Mollie för sig att skriva Frida<3mollie på min arm, och det blev ju fint:) Och så gick vi med i Ung08 på se, så vi fick Ung08 armband:) Skitsnygga:) Men nu ska jag käka chips, skriver och lägger in bilder sen. Kramar Frida:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ok, skriv snabbt, för jag är kissnödig :9