måndag 10 augusti 2009

Telefonsnack xD

Hejhej:) Idag har jag bara messat xD Det började med olivia, som ville se King Kong(hela diskussionen om det började igår xD) så vi messar lite nu. Och sen messade Truls och undrade om jag skulle dansa på Ung08, och jag ba: Haha, nej xD Varför skulle jag xD. Och då skrev han att simon hade sagt till honom att jag dansar mycket(och det stämmer ju) och sen skrev han: Ps han säger att han hatar dig för at du inte messar med honom. Och då blev jag ledsen, så då messade jag honom:) Ok, det var min dag(som inte ens har börjat än). Hare bra, kram Frida:9

2 kommentarer:

  1. Okey!
    Inte så mycket om inlägget men jag ser din nya bild. Ööööööööööööö
    Du sa åt mig på landet att; Du alltid ser så ordentlig ut på kort.
    Inte nu längre.....en riktigt Wild One!

    SvaraRadera

Ok, skriv snabbt, för jag är kissnödig :9