söndag 16 augusti 2009

Tårgasbomb!!!!!

Hejhej, igår så var ju jag, Mollie, mamma och pappa på The Voice 09, och här kommer allt om tårgasattacken, så läs!!! Vi stod vid The Voice tältet, och plötsligt ser man ett hav av flera tusen ungdomar springa, eller snarare kuta i panik, bort ner för trappan från mitten av Kungsan där konserten var. Och så kände jag hur mina ögon drog i hop sig och sved så in i helvete, och så sa Mollie att hon fick svårt att andas, så jag tog tag i en tjej och frågade vad som hände och det enda hon fick fram var: Tårgas! Så vi sprang bort från attacken där all tårgas var, och mina ögon rann. 26 ungdomar skadades, och 4 fick åka ambulans till sjukhus. Jag frågade några tjejer vad som hade hänt, och dom sa att det var någon som släppte en tårgasbomb och skrek: BOMB!!!!! Och då hände allt. Nån jävel ville busa. Jag stod en bit bort, men jag fick på mig, och det var inte så kul. Men tänk dom som stod närmast!!!!! Och sen kom Emma, och hon hade svårt att andas och var helt röd i ögonen, så vi tog hand om henne. Hon hade då stått ganska nära. Skit på er! Dumma ungar! Och sen var det nån kille som sa att han kunde stans största fjortis nummer, och så pekade han på mig xD Jag och Mollie började asgarva! Och sen tog en kille mitt nummer från min panna och började messa med mig. Han var jättegullig:) Men nu orkar jag inte skriva mer. Kramar Frida:)

3 kommentarer:

  1. jag var där, min kompis fick den på sej sen landade den mellan mina fötter och började ryka, det va hemsk, svär! ;o ;(

    SvaraRadera
  2. gå med i vårana grupp på facebook, "Vi som blev tårgasade under The Voice 09"

    SvaraRadera
  3. A det kan jag göra:)

    SvaraRadera

Ok, skriv snabbt, för jag är kissnödig :9