söndag 23 augusti 2009

Liseberg 09 Eddie & Freddie!<333

Hejhej, jag kom nyss hem från Göteborg:) Jag och Eddie har haft sååå kul xD Tre killar raggade på mig, och aa, såhär gick det till: Kille nr 1: Ursäkta, han tycket att du är söt xD Kille nr 2 (nu kommer först en förklaring) Jag, Eddie och pappa skulle gå i spökhotellet Gasten, men vi(jag och Eddie) ville inte bara gå tre, så vi frågade om vi fick gå med tre andra killar, och det fick vi. En av dom var ganska söt och vi skojade typ hela vägen genom hotellet och garvade hela tiden xD Och sen träffade jag och Eddie dom igen i kön till Uppswinget, men det var ganska lång kö, så dom var en bit framför oss. Och så ser jag hur han hoppar över staketet och springer mot mig. Och nu kommer det. Kille nr 2: Asså, du är verkligen assnygg, kan jag få ditt nummer? Gud va gullig han var, så självklart fick han det:) Och slutligen kom det fram tre killar till oss som pratade engelska, och sa nåt, men vi fatta inte för ena läspade så mycket xD Och så går den ena fram till mig. Kille nr 3: Hi, you´re really nice, can I give you a cuddle? Och så fick jag en jättekram av honom:) Det var det, vi hade jätteroligt, och bilder kommer kanske sen:) Kramar Frida<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ok, skriv snabbt, för jag är kissnödig :9