tisdag 4 augusti 2009

Hemma:)

Hejhej:) Nu är jag hemma från landet. Igår kom Tobbe, Ture, Måns, Anne-Charlotte och Matte ut också: ) Det var roligt. När jag kom hem idag så la jag mig direkt i badet, och gud va härligt det var. Jag har ju inte kunnat bada(förutom i havet) på nästan hela sommar´n. Bara dusch, haha, för två kronor xD Jag har snackat lite med Eddie, och hon ska till nåt konstigt läger imorrn som hon inte ens vill gå på. Haha, stackars älskling:´( Och så har jag snackat lite med Micce på msn idag. Han hare bra, och...aa...det är ju bra xD Jag längtar tills jag ska börja dansa igen. Jag ska dansa på fredagar och söndagar(modernt, street, jazz och balett). Och jag vill så gärna dansa modernt. Det är en sån fantastisk dansstil med dom mest otroliga danssteg och rörelser jag nånsin har sett. Och vilka linjer! Om ni vill se mycket modern dans så ska ni kolla på "So you think you can Dance". Där dansar dom jättemycket modern dans, och sjukt bra dessutom. Nu sitter jag och lyssnar på världens bästa låt("Crush" med David Archuleta). Eller nu bytte jag till "The Climb" med Miley Cyrus. Den är också helt underbar:) Imorrn ska jag till Skärholmen med Olivia(som jag inte har träffat på hela sommar´n!!!!) och vi ska shoppa lite. Och jag tror att jag berättar min och Bubbens lilla hemlis för henne då;) Men den får ju ni såklart inte veta xD Jag har lite tankeproblem just nu. Mår inte så jättebra över det. Lite panikkänsla faktiskt:( Tur att jag har morsan och farsan xD Men det är jävligt jobbigt ändå. Hur kan man va så otroligt dum!? Men det är bara att lägga det bakom sig, som pappa sa. Fast det är väldigt svårt. Behöver lite hjälp med det här. Jag är inte riktigt nöjd...Det här är lite klurigt. Jag får fundera ett tag på hur jag ska göra. Det är jobbigt att gå och tänka på det hela tiden. Jag trodde aldrig att jag skulle hamna i den här situationen:( Men jag får ta det. Det är mitt ansvar. You self distructive little girl. Pick yourself up, don´t blame the world. So you screwed up, but you´re gonna be ok. Hare bra, kram Frida:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ok, skriv snabbt, för jag är kissnödig :9